Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των αναρτήσεων του ιστολογίου χωρίς την έγγραφη άδεια του διαχειριστή

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

50 + 1 προτάσεις για την Παιδεία στο Δήμο Φυλής - Όλο το σχέδιο που εκπόνησε ο εκπαιδευτικός Δημήτρης Ανυφαντάκης (β΄ μέρος)


Το "Πολιτικό Βαρόμετρο" θα δημοσιεύσει σε τρία μέρη το σύνολο των προτάσεων του Δημήτρη Ανυφαντάκη, Εκπαιδευτικού και Δημοτικού Συμβούλου Φυλής (σύμβουλος δημοτικής κοινότητας Άνω Λιοσίων) για την πλήρη αναβάθμιση της εκπαίδευσης στο νέο Δήμο Φυλής. Η μελέτη και η διατύπωση των προτάσεων έγινε κατόπιν ενδελεχούς μελέτης του νέου νόμου "Καλλικράτης" και σε συνεργασία με Πανεπιστημιακούς και φορείς της Παιδείας.



Β' Μέρος σχεδιασμού (οι επόμενες 20 προτάσεις):



ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Το παιδί είναι ο πατέρας του ανθρώπου

S. Freud


21. Ψηφιοποίηση και προβολή στο διαδίκτυο (σε ψηφιακό τόπο του δήμου) των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Υπουργείου Πολιτισμού για εκπαιδευτική χρήση, καθώς και μετάφρασή τους σε τρεις ξένες γλώσσες.

22. Πολιτιστικά εργαστήρια στα οποία οι μαθητές θα γνωρίζουν από κοντά έργα δημιουργών και θα γίνονται και οι ίδιοι δημιουργοί.

23. Έμφαση στην οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων με σκοπό την εξοικείωση των νέων στα θέματα πολιτισμικής διαφορετικότητας.

24. Προγράμματα μαζικού αθλητισμού με έδρα το σχολείο, μέσω διάγνωσης από καθηγητές φυσικής αγωγής των ικανοτήτων κάθε μαθητή.

25. Κατάργηση των οικίσκων (containers) που χρησιμοποιούνται σήμερα ως αίθουσες διδασκαλίας σε όλα σχεδόν τα σχολεία της πόλης μας και αντικατάστασή τους από κανονικές αίθουσες που θα αποτελούν προέκταση του ήδη υπάρχοντος κτιρίου.

26. Πλήρως οργανωμένο εργαστήριο Φυσικής και Χημείας σε κάθε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο της πόλης μας.

27. Προέκταση ή ανακατασκευή των αιθουσών εκδηλώσεων των σχολείων, ώστε αυτές να είναι ικανές να φιλοξενήσουν οποιαδήποτε πολιτιστική εκδήλωση.

28. Πλήρης κάλυψη των υλικοτεχνικών αναγκών των σχολείων σε θέματα που αφορούν ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές συσκευές.

29. Συντήρηση των σχολικών κτιρίων και δημιουργία ή αποκατάσταση των χώρων άθλησης των προαύλειων χώρων.

30. Αστυνόμευση και φύλαξη των σχολικών κτιρίων από περιπολίες της δημοτικής αστυνομίας.

31. Ετήσια βράβευση και χρηματική ανταμοιβή στους αριστούχους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου, της Γ’ Λυκείου και στους εισελθόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

32. Ψυχολογική υποστήριξη από εξειδικευμένους επιστήμονες σε κάθε σχολείο, ενεργό δίκτυο κοινωνικής παρέμβασης με την παρακολούθηση της εκπαίδευσης, τη συμβουλευτική μαθητών και την καθοδήγηση γονέων, δασκάλων και καθηγητών.

33. Επίδομα απροστάτευτου παιδιού για κάθε εγκαταλειμμένο παιδί του δήμου μας, ώστε να εξασφαλίζεται ένα ελάχιστα εγγυημένο επίπεδο διαβίωσης του παιδιού.

34. Επιχορήγηση του κόστους φύλαξης παιδιών ηλικίας 0-4 ετών σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς (μέχρι την ανέγερση των ανάλογων δημοτικών σταθμών που θα καλύπτουν το σύνολο των παιδιών αυτής της ηλικίας) από το δημοτικό προϋπολογισμό. Ιδιαίτερη προτεραιότητα και έμφαση θα δίνεται στις μονογονεϊκές οικογένειες, στα παιδιά ανέργων, ανασφάλιστων άγαμων μητέρων.

35. Παροχή του ποσού των 2000€ για τη γέννηση κάθε παιδιού με αυστηρά εισοδηματικά κριτήρια.

36. Ετήσια δωρεάν οδοντιατρική εξέταση και εμβολιασμός σε όλα τα παιδιά των δύο πρώτων βαθμίδων εκπαίδευσης.

37. Προγράμματα ανακύκλωσης, περιβαλλοντικής αγωγής και δενδροφύτευσης υπό την αιγίδα του δήμου σε όλα τα σχολεία της περιοχής.

38. Δημοτικές κατασκηνώσεις ή camp δημιουργικής απασχόλησης των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεκαπενθήμερης ή μηνιαίας διάρκειας κατά τους θερινούς μήνες.

39. Προγράμματα παράλληλης μαθησιακής στήριξης των παιδιών Γυμνασίου και Λυκείου κατά τις απογευματινές ώρες, με πλήρη χρηματοδότηση από το δήμο (στους χώρους των σχολικών μονάδων με καθηγητές που θα πληρώνονται από το δήμο).

40. Δημιουργία ποδηλατοδρόμων και χώρων στάθμευσης ποδηλάτων για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών από και προς το σχολείο, και προς τα κεντρικά σημεία της πόλης όπου λαμβάνουν χώρα οι εξωσχολικές τους δραστηριότητες.