Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των αναρτήσεων του ιστολογίου χωρίς την έγγραφη άδεια του διαχειριστή

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΛΗΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΥΦΑΝΤΑΚΗΣ - ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ


Ευχαριστώ όλους τους Δημότες και τις Δημότισσες των Άνω Λιοσίων

Φίλοι Λιοσιώτες και Λιοσιώτισσες

Η τιμή και η συγκίνησή μου είναι μεγάλη και αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε να με εκλέξετε πρώτο σε σταυρούς Δημοτικό Σύμβουλο στο συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Άνω Λιοσίων του νέου Δήμου Φυλής από την παράταξη «ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ». Ο αγώνας που δώσαμε μαζί ήταν σπουδαίος και μας δίδαξε ότι οφείλουμε να αγωνιζόμαστε όλοι μαζί για τα μεγάλα προβλήματα της ζωής που είναι κοινά για όλους. Από την πλευρά μου δεσμεύομαι ότι θα είμαι δίπλα σας σε κάθε σας ανάγκη και θα συνεχίσω να παλεύω μαζί σας, με στόχο πάντα την εκπλήρωση της κοινής μας επιθυμίας – την δημιουργία μιας πόλης που να αξίζει να ζεις. Η ενότητα στη βάση της κοινωνίας, ο συνδυασμός του οράματος με το ρεαλισμό στην πολιτική έκφραση, η δημοκρατία και η κοινωνική δικαιοσύνη αποτελούν και θα συνεχίσουν να αποτελούν τα στοιχεία εκείνα που θα μας εκφράζουν και θα μας ενώνουν στην κοινή μας προσπάθεια για το μέλλον του τόπου και του λαού.
Μόνο όταν έχω εσάς κοντά μου μπορώ να είμαι σίγουρος!



Με τις θερμότερες ευχαριστίες μου

Δημήτρης Α. Ανυφαντάκης